ημερολόγιο
Business News - Το βήμα των επιχειρήσεων.
Στείλτε μας τα νέα σας στο info@newsplus.gr
main menu

Προειδοποίηση από Στ. Χόκινγκ: Οι
εξωγήινοι μπορεί να είναι το τέλος
μας!

Εάν κάποτε χρειαστεί να αναμετρηθούμε με τους εξωγήινους θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το χειρότερο, σύμφωνα με τον Στίβεν Χόκινγκ.

Ο διάσημος επιστήμονας, μιλώντας σε ντοκιμαντέρ με τον τίτλο «Τα αγαπημένα μέρη του Χόκινγκ», διατύπωσε την άποψη ότι εάν ποτέ οι άνθρωποι έρθουν σε επαφή με εξωγήινους, αυτοί θα μας σκοτώσουν.

Συνέστησε στους ανθρώπους να είναι πιο διστακτικοί όσον αφορά την αναζήτηση εξωγήινης ζωής, γιατί τα πράγματα μπορεί να μην εξελιχθούν και τόσο καλά για το είδος μας.

Αναφερόμενος στην πρόσφατη ανακάλυψη ενός πλανήτη που χαρακτηρίστηκε ως μια νέα Γη, από την άποψη ότι μπορεί να φιλοξενήσει τη ζωή, ο Στίβεν Χόκινγ, είπε: «Μία μέρα μπορεί να φτάσει σε εμάς σήμα από έναν τέτοιο πλανήτη, θα ήταν όμως καλύτερο, να σκεφτούμε πριν απαντήσουμε. Το να συναντήσουμε έναν ανώτερο πολιτισμό, μπορεί να εξελιχθεί όπως η ανακάλυψη της Αμερικής από τον Κολόμβο, που δεν είχε πάει καλά για τους γηγενείς».

Και συνέχισε: «Ίσως οι εξωγήινοι να είναι αδίστακτοι μάγοι που περιπλανώνται στον κόσμο αναζητώντας πόρους για να λεηλατήσουν και πλανήτες για να κατακτήσουν και να αποικίσουν».

Ξεκαθάρισε δε ότι όσο μεγαλώνει, τόσο περισσότερο πείθεται ότι δεν είμαστε μόνοι στο σύμπαν. Στο ίδιο ντοκιμαντέρ μίλησε και άλλους φόβους που έχει, όπως για παράδειγμα ότι ανησυχεί πως λόγω της κλιματικής αλλαγής, η Γη με την πάροδο των ετών μπορεί να γίνει τόσο ζεστή όσο ο πλανήτης Αφροδίτη.

Όπως σημείωσε: Είμαστε πολύ κοντά στο σημείο, όπου η κατάσταση με την κλιματική αλλαγή μπορεί να γίνει μη αναστρέψιμη.

Αφήστε το δικό σας σχόλιο....